• eSlim® - oficiální prodejce pro Českou republiku
logo eJoy®

Hubnutí během, jaké výsledky může přinést na břicho a jaké jsou zkušenosti

beh

Běh a hubnutí jdou dohromady už na první poslech a přesně to si myslí i většina lidí. Právě proto je běhání jeden z nejčastějších způsobů na hubnutí, zejména pokud jde o břicho. Jen samotný běh vám však stačit nebude, třeba se na to dívat komplexně.

Běh a jeho vliv na organismus

Běhání patří mezi ideální typ pohybu pro lidský organismus hned z několika důvodů. Ne všechny jeho výhody samozřejmě souvisí se snižováním hmotnosti, některé jsou obecně prospěšné pro zdraví z hlediska fungování organismu jako celku. Pro hubnutí má běh význam hlavně proto, že jde o přirozený způsob spalování kalorií.

Mezi nejdůležitější pozitiva běhu patří:

  • posílení činnosti srdce a kardiovaskulárního systému, podpora krevního oběhu a lepší cirkulace krve v těle, zlepšení krevního tlaku
  • posílení obranyschopnosti a přirozené imunity, lepší zásobení těla kyslíkem totiž podporuje i činnost buněk imunitního systému
  • pozitivní vliv na stav pohybového aparátu, zpomalení procesu řídnutí kostí hlavně ve vyšším věku a celkové zpomalení stárnutí
  • odbourání stresu, snížení napětí a agresivity, zkvalitnění spánku, snížení deprese díky vyplavování tzv. hormonů štěstí, čili endorfinů

Běh navíc doslova nabíjí tělo energií a celkově zlepšuje náladu. Má velký význam i pro snížení cholesterolu v krvi, celkově zrychluje metabolismus a samozřejmě podporuje i pravidelné a zdravé trávení, což má pro hubnutí také význam.

Ačkoliv je tedy na první pohled běhání velmi jednoduché a prospěšné, skrývá v sobě jednu velkou překážku. Tou překážkou je vytrvalost, protože je snadné začít běhat, ale ještě těžší přitom vytrvat. Platí to zejména v případě hubnutí, protože zde je běh účinný pouze v případě dlouhodobé a pravidelné aktivity. Právě proto je třeba mít pevnou vůli.

Zásady, aby byly výsledky hubnutí během co nejlépe

Pokud chcete s pomocí běhu hubnout, nestačí se jen zvednout a jít náhodně běhat. Pro co nejvíce efektivní hubnutí a snížení hmotnosti je třeba dodržovat některá pravidla týkající se pravidelnosti, tempa i jiných záležitostí.

Zde jsou zásady pro správné hubnutí během:

Doba a pravidelnost: Pokud chcete běháním zhubnout a nejen posílit své srdce či imunitu, musíte běhat dostatečně dlouho. Obvykle platí, že nejdříve se spalují během cukry a zhruba až po 20 až 30 minutách začíná spalování tuků. Proto třeba běhat alespoň 45 až 60 minut a pravidelně vícekrát za týden.

Správný puls: Důležitou zásadou, aby bylo hubnutí běháním co nejvíce účinné, je běhat při správné tepové frekvenci. Ta by měla být mezi 60 a 70% maximálního pulsu, v tomto limitu dochází k nejlepšímu spalování tuků. Výpočet pulsu je jednoduchý, od čísla 220 odečtěte váš věk.

Dýchání: Nakolik je běh náročnější aktivita, je třeba i správné dýchání. Jeho zanedbání vede k nedostatečnému okysličení organismu, píchání v boku a k nesprávnému zásobení svalů. Nádech by měl být nosem a hluboko, výdech ústy. Výdech by měl být delší, než nádech.

Držení těla: Většina lidí si myslí, že běh je jen o práci nohou, ale do tohoto typu pohybu je v praxi zapojené celé tělo a proto je důležité i jeho správné držení. Při běhu držte hlavu vzpřímeně, dívejte se dopředu a ne dolů, uvolněte ramena a ramena a už od úvodu se snažte mít těžiště těla vpředu.

Střídání intenzity: Pro ještě efektivnější spalování kalorií a tuků je dobré během běhu občas prostřídat jeho intenzitu. Snažte se střídat volnější běh a kratšími a intenzivnějšími sprinty, někdy zas naopak s chůzí. Takto můžete za celou dobu vystřídat 3 cykly se změnou intenzity fyzické aktivity.

Co další vám může pomoci

Chcete-li kromě běhu pomoci svému hubnutí ještě více, měli byste se zaměřit na metabolismus, spalování kalorií a formování postavy trochu širší. Důležité totiž je nejen jednorázově zhubnout, ale si hmotnost i udržet.

Hubnutí třeba podpořit komplexnější:

Pitný režim: Hubnutí během dokáže velmi dobře nastartovat metabolismus, ale pro jeho udržení je důležitý i správný pitný režim. Během běhu je dobré pít každých 15 až 20 minut zhruba 200 ml tekutin, celkově během každého dne byste měli pít každou hodinu až dvě také okolo 150 až 250 ml tekutin.

Stravování: Tak, jako v případě pití, iv případě stravování je lepší jíst během celého dne více pravidelně a po menších množstvích. Zaměřit se třeba především na větší zastoupení čerstvé zeleniny a ovoce, omezit naopak třeba tučné maso, polotovary a samozřejmě sladkosti či slané pochutiny.

I jiný typ pohybu: Kromě běhu je dobré podpořit spalování kalorií i jiným druhem pohybu. Nejlepší je skloubit pravidelnou chůzi všude tam, kde není třeba použít auto, s intenzivnější aktivitou, například kolem, plaváním nebo cvičením v posilovně, kde víte cvičit i cviky na břicho.

Podpůrné přípravky: V případě, že chcete zrychlit metabolismus, zlepšit spalování tuků a snížit pocit hladu ještě efektivněji, můžete sáhnout po specializovaných podpůrných přípravcích na hubnutí. Příkladem jsou i tabletky eSlim®, které mají takový komplexní účinek a zároveň přírodní složení.

Zdieľajte:

Komentáre

Zatiaľ sa tu nenachádza žiadny komentár.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Certifikované

Úřadem veřejného
zdravotnictví

Garance

vracení
peněz

Vyrobené

v rámci Evropy
ve Velké Británii

Diskrétní

doručení
balíku

Doprava zdarma

při nákupu
nad 1800Kč

100% přírodní

produkt v nejvyšší
kvalitě